רבע מחולי הקורונה יסבלו מנשירת שיער הרבה אחרי ההחלמה

רבע מחולי הקורונה יסבלו מנשירת שיער הרבה אחרי ההחלמה

מה עוזר לשיער לצמוח?

בדיוק כמו יתר הגוף שלנו, גם השיער זקוק לוויטמינים "ברזל ואבץ חשובים בהקשר זה וכשהם חסרים בגוף אז השיער חלש יותר והנשירה מתגברת. גם ויטמין D3 שלמעשה מכיל קרטין תורם לחוזק השיער. הקרטין שאנחנו מכירים מהחלקות שיער אחראי על ייצור הרקמות בגוף, וכמובן – כשיש לנו עידוד של ייצור הרקמות בגוף השיער גם מתחזק באופן אוטומטי. רכיב תזונתי נוסף שיכול לחזק את השיער הוא הביוטין – ויטמין מקבוצת B".

תזונה לקויה וחסר בויטמינים ומינרלים

אנחנו מג'נגלות כל היום בין עבודה, ילדים, ניקיונות, בישולים ומנסות גם לתפוס קצת זמן בשביל עצמנו. קצב החיים המהיר שלנו, משפיע באופן דרסטי גם על הרגלי התזונה שלנו. יש לנו הרבה פחות זמן לבשל ארוחות טריות ומזינות ולא פעם אנחנו חוטאות במזון מהיר ומעובד. העובדות מדברות בשם עצמן, תזונה לא מאוזנת ודיאטות חריפות עלולות לגרום לך למחסור במאגר הויטמינים והמינרלים וכאשר קיים חוסר והמאגרים מתדלדלים, הראשונים שנפגעים מכך הם השיער, העור והציפורניים היקרים לנו כל כך.
החסרים הנפוצים ביותר אצל נשים הם ברזל, ויטמין B12 וכל אחד מהויטמינים מקבוצת ה-B, הידועים כגורם עיקרי בנשירת שיער מוגברת.

לסיכום

הבשורה הרעה היא שבעידן שלנו, נשירה בשיער היא תופעה נפוצה ביותר והסיבות לכך רבות ונעוצות בהרגלי החיים שסיגלנו לעצמנו. אומנם קיימים גורמים רבים אשר עלולים לפגוע במראה השיער שלך, אבל אל תתייאשי, כי הבשורה הטובה שאפשר לנצח את נשירת השיער וקיימים פתרונות ודרכי טיפול רבים מתרופות סבתא ועד תוספי תזונה. כל שעליך הוא למצוא את שורש הבעיה ולטפל בה מן השורש. העזרי והתייעצי באנשי באנשי מקצוע כגון רופא משפחה, רופא עור, נטורופתים ותזונאים, שיעזרו לך לאתר את הגורם לנשירת השיער, ולסגל הרגלי חיים
בריאים, שיטיבו עם הגוף שלך ועם מראה השיער שלך.