מנצחות את השמש – ככה תשמרי על עור פנים בריא ורענן גם בקיץ החם

מנצחות את השמש – ככה תשמרי על עור פנים בריא ורענן גם בקיץ החם

 

הימים מתארכים, הטמפרטורות עולות ואפשר לגמרי להכריז שהקיץ כבר כאן! אבל עם כל ההתרגשות מהבגדים הקצרים, השקיעות המאוחרות והבילויים בבריכה או בים, צריך לזכור שהקיץ הישראלי יכול להיות די קשוח. עם החום הגדול מגיעות גם תופעות לוואי פחות כיפיות, שיכולות להיות קשורות לזיעה, כבדות או לאיך שהעור שלנו מגיב לקיץ שהגיע.

בקיץ העור שלנו חשוף לחום גבוה, לחות בלתי פוסקת וזה עוד לפני שדיברנו על זיהום האוויר, האבק והנזקים השונים מהבריכה והים. כל זה ביחד מאיץ את הזדקנות העור, שאוהב שמתייחסים אליו קצת יותר בעדינות. לכן, בקיץ עוד יותר חשוב שנדאג לשמור על שגרת ניקוי, טיפוח והתחדשות לעור הפנים, בנוסף לעוד כמה כללים, שאם נקפיד עליהם, עור הפנים שלנו ממש יודה לנו.

חכמות בשמש – סלוגן ישן שזכור לנו אי שם מהגן אבל לא באמת התיישן, כי עם כמה שעור פנים שזוף זה די יפה, רובנו כבר יודעות שלטווח הארוך זה לא מועיל לאף אחת. עור שזוף הוא עור פגוע ומעבר לכך שזה יתנקם בנו בהמשך עם קמטים, אחרי שהבוהק של השיזוף יורד הוא נראה מסכן ועייף. אז תקפידו לחבוש כובע ביציאה מהבית או להשתמש במקדם הגנה ייעודי לעור הפנים, בשביל לשמור על העור מפני נזקי השמש הקשים.


מזינות את העור – הרבה נשים טועות לחשוב שבקיץ אין צורך להזין וללחלח את עור הפנים, אבל הזיעה שנוטפת היא לא תחליף לקרם וסרום טוב, שמעניקים לעור שלנו את ההזנה והלחות שהוא צריך, במיוחד אם אנחנו נמצאות הרבה בחללים סגורים וממוזגים. המזגן שכל כך מרענן אותנו הוא אומנם המצאה גאונית, אבל הוא גם גורם לעור הפנים להיות הרבה יותר יבש וחשוב שנאזן את זה, על ידי שימוש בתכשירים מתאימים.


מתרעננות מבפנים - על מנת לאפשר לעור שלנו להישאר רענן ומלא בלחות, לא מספיק להשתמש בחומרי הזנה חיצוניים וחשוב ממש שנעניק לעור שלנו בוסט של הזנה מבפנים. אז זה הזמן להגביר את צריכת הנוזלים ולשתות לפחות ליטר וחצי מים ביום, גם אם במקרה אתן לא מרגישות צמאות.


על מנת לשמור על העור שלנו רענן ולספק לו הזנה טובה מבפנים, חשוב שנעשיר את התזונה שלנו במלא פירות וירקות העשירים בנוגדי חמצון שגם יגנו עליו מפני נזקי השמש, בירקות כתומים העשירים בויטמין A שיעזרו לתאים ולרקמות להתחדש ובקטניות ודגנים שעשירים בויטמיני B שישמרו על הקרטין שמגן על שכבת העור החיצונית.


קלילות זה הדבר – כל מה שנשים על העור שלנו במהלך הקיץ, בין אם מדובר בבגדים או איפור, יכול להשפיע על כמה חם יהיה לו וכשחם לו מדי והוא לא מצליח לנשום, זה כבר פחות טוב. אז לובשות בגדים קלילים ומתאפרות כמה שפחות ואם בכל זאת החלטתן להתאפר, נסו להשתמש במוצרים יותר עדינים, הסתפקו בשכבת איפור דקיקה ותדאגו לנקות עוד יותר טוב את הפנים בסוף היום.


מנקות, מזינות ומלחלחות כל יום – שמירה על שגרת ניקוי, הזנה ולחלוח חשובה לאורך כל השנה, אבל בקיץ כשהעור שלנו עוד יותר מתקשה לווסת את עצמו, זה ממש קריטי.

אז סגלו לעצמכן שגרה ניקוי יומיומי עם SOAP PARTY ושגרת ניקוי דו שבועית עם מסכת ה- NO DRAMA, הזינו את העור יום יום עם FIRM SERUM והעניקו לו מלא לחות שתאפשר לו להתחדש עם ה-RESET CREAM ועם ה-EYE CATCHER. זה יאפשר לעור שלכן להתנקות ולנשום ואז הוא יוכל להרגיש וגם להראות הרבה יותר טוב.

באמצעות שמירה על כמה כללים פשוטים, אפשר לשמור על עור פנים בריא ורענן גם בקיץ הישראלי, שנראה שגם השנה הולך להיות לא פחות קשוח וחם.