איך לשמור על שיער יפה ובריא גם בקיץ הלוהט?

איך לשמור על שיער יפה ובריא גם בקיץ הלוהט?


אנחנו חיים במדינת קיץ ואומנם אין ספק שזה ממש נחמד שיש לנו הרבה ימים של חום ושמש, אווירה של חופש באוויר ותקופה ארוכה השמש שוקעת יותר מאוחר, אבל אנחנו חייבים להודות שהקיץ הישראלי יכול להיות די קשוח, בטח ובטח בהשפעות שיש לו על המזג הפנימי, על העור וכמובן גם על השיער.


בקיץ השיער שלנו מושפע מהרבה מאוד דברים – החום הכבד שמייבש, הלחות והזיעה שמשגעות אותו ויוצרת פריז אינסופי וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על כל הכלור שמגיע אחרי הביקור בבריכה או החול והמלחים שנדבקים אליו בים.

שיער יפה,חזק ומלא ברק

אז אחרי שהבנו שהשיער שלנו לא סתם השתגע לאחרונה וכי לחום הכבד, ללחות הנוראית ולזיהום שנוסף יש השפעה לא קטנה, זה הזמן להבין איך לשמור על שיער מלא ושופע גם שלוהט בחוץ.

מגינים על השיער - כמו שכבר הבנו החום הזה משפיע על השיער ולא לטובה, כי כמו עור הפנים גם השיער שלנו ממש רוצה שנגן עליו. אז היום, כשחבישת כובע היא כבר לא קללה וכמעט לכל מעצב או מותג יש ליין כובעים הורס, זה הזמן לאמץ לך אחד ולהסתובב איתו באופן קבוע, במיוחד בזמנים בהם את נמצאת הרבה זמן בשמש.

חופפים נכון - חפיפה נכונה, היא המפתח לשיער בריא ויפה וגם לתדירות שבה את חופפת יש השפעה רבה. משום מה הישראליות נוטות לחפוץ לא מעט (בממוצע משהו כמו 4-5 פעמים בשבוע) ותכלס אין באמת סיבה.

הקפידי לחפוף כ-3 פעמים בשבוע (כמובן שזה לא תקף אם ביקרת בים או בבריכה), עם השמפו והמרכך של MAYVEN המכילים פורמולה ייחודית של צמחים וחומרי הזנה שונים, שעוזרים לשקם את השיער ולעזור לו לצמוח בריא וחזק.

בימים בהם את לא חופפת, הרטיבי את השיער במים וחיזרי על פעולת החפיפה, זה יעזור לקרקפת להחזיר לעצמה שומנים ולשיער שלך להיראות הרבה יותר טוב.

מזינים ומחזקים - סיימת לחפוף? עכשיו זה הזמן לעזור לשיער להתחזק, על מנת שיוכל להתמודד עם כל פגעי הקיץ השונים.

שימוש קבוע במסכת HAIR SPA של MAYNEN, יאפשר להחזיר לשיער שלך את החיות שקצת אבדה, הודות לנוסחה הפעילה אשר גם מגמישה, גם מרככת וגם מעניקה לו מלא ברק.

מוסיפים טאץ' ומשדרגים -  על מנת להגן על השיער שלנו מהשמש הישראלית החזקה או ממייבש השיער שרבות מאיתנו לא מוותרות עליו גם בקיץ, חייבים להעניק לו שכבת חיזוק והגנה.

אחרי החפיפה, השתמשי בסרום לשיער של MAYVEN אשר עשיר במינרלים, ויטמינים וצמחים ששומרים על השיער שלך מפני הנזקים השונים וכמובן גם מעניקים לו טאץ' ייחודי, יפה ובריא. כמובן, שאם בדיוק חזרת מהבריכה או הים, זה הזמן לתת לו עוד בוסט של אנרגיה.

מתנהגים אליו יפה  - יצאת מהים או הבריכה? שטפי את השיער במים מתוקים, על מנת להוריד ממנו את הכלור או המלחים.

רוצה לייבש את השיער? אל תקווצ'צ'י אותו חזק עם מגבת וכמובן, אל תסחטי אותו. פעולת הסחיטה והחספוס של המגבת יכולים לשבור את השיער ועדיף לתת לו פשוט להתייבש באוויר הפתוח.

מרגישה שאת חייבת בכל זאת לעטוף את השיער? עשי שימוש במגבות ייעודיות העשויות בדי מיקרופייבר או אפילו השתמשי בסתם חולצת כותנה ישנה.

אוספת את השיער? לגיטימי, כי שיער פזור בקיץ יכול להיות לפעמים גהינום, החליפי את הגומייה בקליפס ושמרי עליו לא מתוח מדי, זה יכול להחליש אותו.



השיער שלנו זה אחד מהדברים הכי בולטים בלוק שלנו וכשהוא נראה בריא ויפה, כך גם אנחנו. זה יותר מאתגר לשמור על שיער שופע ומלא חיים בקיץ החם, אבל זה לגמרי אפשרי והכל תלוי באימוץ של כמה הרגלים קטנים.