אל תקחי ויטמינים לשיער לפני שקראת את המדריך הבא

אל תקחי ויטמינים לשיער לפני שקראת את המדריך הבא

 

סיבה ידועה ונפוצה לנשירת שיער אצלנו הנשים היא תזונה לא מאוזנת, או ליתר דיוק חסר מצטבר של רכיבי תזונה ספציפיים החיוניים לשיער בריא ומלא. הפרת האיזון התזונתי פוגע בחיוניות השיער מה שמוביל לנשירה מוגברת.

הבשורות הטובות הן שיש מה לעשות. מחקרים רבים הצביעו על קשר ישיר בין תזונה לחיוניות השיער. מה שאנחנו אוכלים משפיע לטובה ובאופן משמעותי על נשירת השיער, למעשה בדיוק כמו הגוף שלנו, גם השיער זקוק לוויטמינים ומינרלים.

מבחן הפורמולה

הויטמינים החיוניים ביותר לבריאות השיער הם ויטמין C, משפחת ויטמין B, ובהם ספציפית ויטמין B7, B3 וגם ויטמין D3. התוספת שלהם לשיער תגרום לו להיות מלא ועבה יותר, ומנות קבועות שלו יכולות לשנות את אופי השיער ולהפחית את הנשירה לחלוטין.

 גם ויטמין C המוכר לנו היטב הוא חשוב, ותפקידו בחיזוק הקולגן, שכבת החלבון של השערה. ויטמין C משמש כאנטי-מחמצן ומגן נגד הנזקים שיוצרים רדיקלים חופשיים ברקמות החיצוניות. מחסור בוויטמין C עלול להוביל לקצוות מפוצלים, שיער חלש שנוטה להישבר ולהיקרע וגם לנשירה, ולכן משתמשים בו גם בתכשירים נגד התקרחות.

זה באמת עובד?

לאחרונה אני נתקלת בלא מעט פוסטים, שיחות בקבוצות פייסבוק ותמונות של נשים ששיתפו בתוצאות לאחר שימוש בויטמינים אלו לשיער והחלטתי להעמיד את המוצר למבחן גם בכדי להבין אם יש אמת בכל ההייפ הזה ברשת.

בכנות, אני יכולה להעיד שכבר לאחר חודש הרגשתי שהשיער שלי בהחלט נהיה רך ונעים יותר. השתמשתי במוצר למשך כשלושה חודשים, בסיכומו אני יכולה לומר שהשיער אכן התמלא וארך בצורה שלא אופיינת לו בימים רגילים וגם פתח הניקוז כבר לא נסתם לאחר כל מקלחת.

השורה התחתונה

תוסף התזונה החדש, המשווק ע"י חברת MAYVEN ומגיע בצורת קפסולות המכילות מגוון ויטמינים ומינרלים שנמצאו כנחוצים לבריאות השיער.

הקפסולות מכילות ביוטין שנמצא במחקרים כמסייע לזירוז צמיחת השיער לצד קומפלקס ויטמין B אשר נבדקו ונמצאו כתורמים לחיזוק סיב השערה, בנוסף לכך הפורמולה הייחודית מכילה מינרל מסוג אבץ אשר ע"פ מחקרים מאיץ את צמיחת השיער

מחירים: החל 249 ש"ח למארז המתאים לחודשיים כולל משלוח חינם עד הבית. אגב, באתר החברה ישנם מגוון מארזים במחירים משתלמים אף יותר.

 

לחצי בכדי לנסות גם את המוצר עם משלוח חינם >>