הויטמין הסודי (של היפניות) שיגרום לעור שלך לזהור

הויטמין הסודי (של היפניות) שיגרום לעור שלך לזהור


פעם חשבנו שהסוד לעור פנים מדהים הוא ביקור חודשי אצל הקוסמטיקאית, אחר כך התחלנו לשמוע שזה בכלל קשור לשתייה מרובה של מים. היום אנחנו יודעות שכל זה חשוב, אבל המתכון לעור פנים צעיר וזוהר, בכלל קשור לסוד הטיפוח של היפניות.

סוד הקסם היפני

ליפניות יש הרבה סודות שעוזרים להן להיראות ולהרגיש טוב יותר והם לרוב קשורים לתזונה ולאורח חיים. אחד מסודות הטיפוח של היפניות, שגורם לעור שלהם להיות מבריק וזוהר, קשור לויטמין בשם K2. ויטמין K2 מגיע מהתזונה, או מחיידקים פרוביוטיים הקיימים במזון מותסס והוא מסייע במניעת קמטים והזדקנות מואצת של העור, על ידי בלימת ירידת כמות הקולגן והאלסטין בעור.

בניגוד ליפניות שהתפריט שלהן עשיר במזונות ירוקים, מצליבים ומותססים, אנחנו, הישראליות, לא תמיד יכולות להסתמך על כמויות גדולות של K2 שיגיעו מהמזון ולכן, נצטרך למצוא מקורות אחרים לויטמין הקסמים הזה.

איך הקסם עובד?

קולגן ואלסטין הם שני חלבונים הקיימים בגופנו, אשר חיוניים בשמירה על מראה עור חלק וגמיש וכשהעור שלנו מזקן רמתם יורדת, העור שלנו מתקשה ומשם הדרך להופעת קמטים קצרה.

על מנת למנוע את המדרון החלקלק הזה, תאי העור החכמים שלנו משחררים צבר חלבונים שיעזרו לו להישאר גמיש וחלק, שעל הפעלתו אחראי לא אחר מאשר אותו ויטמין K2. מחקרים הראו שמחסור בו, יכול להוביל ליצירת קמטים בגיל מוקדם יותר וכי תפקידו בהפעלת מטריקס החלבונים הזה, חיוני לשמירה על עור רענן וזוהר.

נלחמים ברדיקלים חופשיים

מראה העור לא מושפע רק מנוכחות K2 במזון ואחד הדברים העיקריים שמשפיעים עליו, זה צריכה של נוגדי חמצון שמגיעים ממקורות שונים ואשר מטרתם להילחם ברדיקלים חופשיים, השואפים לחמצן את רקמות הגוף השונות ולפגוע בהן.

מיצוי קליפת אורן – מהווה מקור לאחד מנוגדי החמצון הכי חזקים שקיימים בטבע, הפיקנוגונול. מחקרים הראו כי הוא קשור להפחתת תהליכי הזדקנות, סיוע בהתחדשות ושכפול תאים, הפחתה של נזקי השמש, שמירה על לחות וגמישות העור וכן יש לו יכולת להגביר ייצור חומצה היאלורונית וקולגן ולהשפיע על מיצוק העור והפחתת פיגמנטציה. קו אנזים Q10 – עוד נוגד חמצון רב עוצמה האחראי על הפקת אנרגיה בגוף, שיש לו השפעה אדירה על האנרגיה התוך תאית שלנו ויוצר אפקט אנטי אייג'ינג בעור, מפחית נזקי קרינה ותורם להתחדשות תאי העור.

נוגדי חמצון נוספים – ויטמין E הוא נוגד חמצון עוצמתי שמקורו בתזונה שלנו ויש לו תפקיד חשוב בהתחדשות תאים ורקמות וכן בהגמשת והחלמת העור. רסברטרול שמקורו בקליפות ענבים אדומים (ולשמחתנו גם ביין) גם הוא נוגד חמצון עוצמתי, שבין השאר מגן על העור מפני נזקי השמש ופיגמנטציה.

לקרטנואידים השונים שמקשטים את הסלט שאת אוכלת (בדגש על הליקופן מהעגבנייה והבטא-קרוטן מהגזר), יש יכולות אדירות בשמירה על העור מפני נזקי השמש והם גם מהווים חומר מוצא לויטמין A, שבין שאר מעלותיו קריטי להגנה על העור שלנו מפני נזק חמצוני. כך שלכולם יחד, יש פוטנציאל גדול במניעת הזדקנות מוקדמת של העור ושמירה עליו. 

K2 GLOW - תני לעור שלך לזהור

K2 GLOW המוצר החדש והנחשק של מייבן עושה בדיוק את זה! הוא עשיר בויטמין K2 ששומר על גמישות הרקמות ובכל נוגדי החמצון הכי עוצמתיים שהטבע יצר - שיהפכו את העור שלך לגמיש, זוהר ורענן.
 

גלי עוד על ויטמין K2 שיהפוך את העור שלך לגמיש, זוהר ורענן >