כמה שיותר נקי: דיטוקס לגוף כבר עשית?

כמה שיותר נקי: דיטוקס לגוף כבר עשית?


העולם המודרני מאפשר לנו להתקדם, להגיע להישגים ולחיות חיים שרק לפני 100 שנה אף אחד לא יכול היה לדמיין אותם, אבל הוא גם מביא איתו הרבה רעלים שנספגים בגוף שלנו בעקביות.

גם אם אנחנו פותחים את היום עם שייק ירוק, שומרים על התזונה ומשתמשים במוצרי ניקוי וטיפוח טבעיים, עדיין תהיה נוכחות של רעלים בגופנו, הודות לסטרס ולאורח החיים המודרני, אשר תורמים לייצור של רעלנים אנדוגניים, שבהמשך גם יכולים להשפיע על תפקוד תקין.

מה זה בכלל ניקוי רעלים?

הכבד הוא אחד האיברים הכי גדולים בגופנו ויש לו כמה תפקידים משמעותיים מאוד, החיוניים בשמירה על תפקוד תקין של הגוף ואשר בין השאר קשורים להתמודדות יומיומית עם הרעלים שנכנסים אליו ואלו שאנחנו מייצרים. כשהכבד עמוס, כבד ועייף, הוא לא מצליח לעשות את העבודה שלו מספיק טוב והם מתנקזים.

דיטוקס או ניקוי רעלים, לפעמים נתפסים כמשהו שאין צורך לעשות היות והכבד שלנו עושה זאת בעצמו, אבל בהתחשב בכמות הרעלים שאנחנו חשופים עליהם (ובניגוד לעבר אנחנו חשופים) והעבודה שהם מספקים לכבד, נראה שקצת עזרה ותמיכה בהחלט יסיעו לו לבצע את העבודה שלו טוב יותר. הדבר המופלא ביותר שהכבד שלנו יודע לעשות זה לחדש את עצמו ועם קצת תמיכה, אנחנו יכולים ממש לשפר את התפקוד שלו.

מתחילים מהבסיס

צמחי מרפא מסוגים שונים הם הבסיס לייעול פעילות הכבד, לשמירה עליו מפני נזקי הרעלים השונים ובמקרים מסוימים אף לתיקון הנזקים הקיימים, כשהכוכב הבלתי מעורער בעולם הדיטוקס הוא הארטישוק. כן, לאותו אחד שאנחנו מכירים מהמטבח ואוהבים לנשנש את העלים שלו (שבעצם מהווים תפרחת), יש גם השפעות נוגדות חמצון רבות, יכולת הגנה על הכבד, השפעה על הורדת רמות השומנים שנאגרים בו, שיפור התפקוד שלו ואף סיוע בהתחדשות תאי הכבד, כל זה קשור בין השאר לפנולים הרבים שמצויים בו.

כוכב נוסף ולא פחות משמעותי הוא הגדילן, שהחומר הפעיל המשמעותי שבו הסלימין, פועל כנוגד חמצון, אחראי על הפחתת רקמה צלקתית שנוצרת במצב של כבד פגוע, יש לו יכולת לסנן רעלים ועוד.  

את נפלאות שן הארי והליקוריץ הסינים גילו כבר לפני אלפי שנים, היות ויש להם יכולות נוגדות חמצון גבוהות, יכולת לווסת רמות סוכר ושומנים ולהגן על הכבד.

לצמחי מרפא נוספים כמו הג'ינג'ר, הלענה והאלוורה, ישנן השפעות נוגדות חמצון ודלקת וקשר להורדת סוכרים ושומנים בדם, שיכולים להשפיע על כמויות הרעלים שנאגרים בכבד.

מערכת עיכול בריאה וכבד מאושר

בהתחשב בעובדה שהכבד הוא חלק בלתי נפרד ממערכת העיכול שלנו, כשהיא מתפקדת טוב הוא שמח. הוספה של סיבים טובים שיעשירו את אוכלוסיית החיידקים הטובים במעי, כמו סיבי אינולין הקיימים בעולש וכמובן העשרת המעי בפרוביוטיקה, יכולים להקטין את הנזק החמצוני והדלקתי בכבד, להגן עליו ובאופן כללי לשפר את התפקוד שלו.

מתחילים מחדש

ב-FRESH START המוצר החדש של מייבן, שילבנו באופן סינרגטי בין כל החומרים הפעילים הללו, כך שהוא מאפשר לכבד להתנקות, להתחדש ולהתחיל מחדש ולנו, להרגיש הרבה יותר קלילים, רעננים ולהרגיש הרבה יותר טוב.

 להתחיל מחדש עם  FRESH START  >>