השינוי הפשוט הזה יכול להאיץ את הירידה שלכן במשקל

השינוי הפשוט הזה יכול להאיץ את הירידה שלכן במשקל


אולי לא ידעת, אבל 100 טריליון חיידקים חיים בבטן שלנו וחלק מהם - אנחנו ממש רוצות לשמור קרוב. אז איך צוברים כמה שיותר חיידקים טובים? איך זה גם בריא וגם יעזור לך להגיע למשקל האופטימלי בשבילך?

בגוף שלנו חיים מיליארדי חיידקים "טובים", כשהאוכלוסייה הגדולה ביותר קיימת במעי הגס והיא אחראית על עיכול של חלק גדול מהמזון שלנו. לכן, לסוג ולכמות החיידקים שקיימים במעי שלנו, ישנה השפעה אדירה על מטבוליזם תקין והם גם אלו שיוכלו להשפיע אם נרזה או נשמין.

הקילוגרמים יורדים וההיקפים מצטמצמים

מחקרי עבר כבר הראו את השפעתה החיובית של צריכת פרוביוטיקה על מטבוליזם תקין, ספיגת שומנים ונוטריינטים שונים, יצירת תחושת שובע וויסות משקל תקין. הם גם הוכיחו כי יש לאוכלוסיית המעי שלנו יכולת להשתנות, אם רק נעזור לה. החיידק הפרוביוטי IMC 510 הוא זן אשר קיים במעי של אנשים בריאים ובמסגרת מחקר קליני שבדק את השפעת נוכחותו במעי שלנו, הוא נמצא כמסייע לירידה במשקל, צמצום היקפים ושיפור מדדים מטבוליים.

משתתפי המחקר הקליני אשר נטלו במשך 90 ימים קפסולה המכילה את החיידק הפרוביוטי IMC 510, הורידו בממוצע כמעט 3.5 קילו ממשקל הגוף, קרוב ל-4.5 ס"מ בהיקף המותניים ולמעלה מ-1 קילו ב-BMI (מסת הגוף). חברי המחקר לא ערכו שום שינוי תזונתי או ביצעו פעילות גופנית נוספת ובעצם לא שינו כלל את אורח החיים שלהם, חוץ מליטול את התוסף הפרוביוטי פעם ביום.

החיידק הטוב שנשאר

החיידק הפרוביוטי IMC 510 הוא כנראה עקשן לא קטן, שכן בבדיקות שנערכו כחודש לאחר סיום נטילת הקפסולות, הוא עדיין זוהה כחלק מאוכלוסיית המעי של משתתפי המחקר, מה שמראה על יכולת הישרדות יפה במעי האנושי גם בלי קשר לנטילת התוסף. כבונוס, נצפתה גם עלייה חיובית בנוכחותם של חיידקי מעי "טובים" נוספים, החיוניים לפעילות מטבולית תקינה. ובאופן כללי על פי דיווחם של משתתפי המחקר, נראה כי הייתה לו השפעה טובה על איכות החיים, בכל מה שקשור לעיכול תקין והשמנה.

תנו לעצמכם בוסט

שמירה על החיידקים הטובים היא הדרך הכי טובה להגיע למשקל – המומלץ והבריא עבורכן לכן מייבן משיקה את Private Boost – פורמולה ייחודית המכילה את הרכיב הפטנטי IMC 510, אשר בשילוב עם תזונה מודעת ומאוזנת יכול לסייע בתהליך ההרזיה. אז אם כבר התחלת בתהליך ורק חסר לך עוד איזה בוסט, קפסולה אחת פעם ביום בהחלט יכולה לסייע לירידה מאוזנת ובריאה.
 

 עם הרכיב הפטנטי  PRIVATE BOOST  >>