3 טיפים שיהפכו את השיער שלך ליפה, מבריק והכי חשוב בריא הרבה יותר

3 טיפים שיהפכו את השיער שלך ליפה, מבריק והכי חשוב בריא הרבה יותר

אין דבר יותר אטרקטיבי מאשר ראש מלא שיער המשדר בריאות וחיוניות טבעית. אבל נשירת שיער היא בעיה שנשים רבות סובלות ממנה.

את יכולה להפוך את השיער שלך לבריא ושופע יותר כמו שתמיד רצית עם 3 טיפים שמבטיחים לעזור לך להפחית את הנשירה ולהשיג את המראה שכל כך רצית!


1. מים מים בששון

בים או בבריכה המים מכילים כלור או מלחים המייבשים את השיער,מה עושים?
קצת מרכך שיער, מסיכה או קרם לחות לשיער יפתרו את הבעיה לאחר הטבילה במים, במידה ואתם רוצים להגן על השיער בזמן הטבילה ניתן לחבוש כובע ים פתרון לא הכי סקסי אבל בהחלט מפחית את התופעה משמעותית.

מה לא לעשות? במיוחד בקיץ כשהשמש נמצאת בשיאה הימנעו ממריחת שמנים במיוחד שמן תינוקות, השילוב של השמש ושמן תינוקות מיבש ושורף את השיער ומוביל למראה ולמרקם שיער לא נעים.

 

מרכך בצורתו הרגילה עושה את תפקידו בצורה טובה ומתיר קשרים אך אין צורך להגזים! שימוש מוגזם במרכך יכול להוביל להיחלשות ושבירתו, שימוש במרכך צריך להיות בכמות קטנה והרחק מהקרקפת ככל שניתן. שמפו מנקה טוב יותר ומומלץ יותר לשימוש מאשר שמפו פלוס מרכך כמוצר אחד.

השמפו הרגיל בצורתו הנפרדת מנקה יותר טוב ועדיף מאשר שמפו פלוס מרכך. גם לגבי המרכך בצורתו הרגילה עושה את תפקידו בצורה טובה יותר ומתיר קשרים בשיער. אין צורך להגזים בשימוש במרכך, יש לשים כמות קטנה, בעיקר בקצוות, באזור הקרקפת לשים כמה שפחות.

3. תוספים טבעיים

המזון שאנחנו מכניסים לגוף הוא הדלק שמניע את הגוף, תזונה נכונה חשובה מאוד לשמירת שיער בריא ומניעת נשירה. המזונות שמניעים שומרים ומעודדים צמיחת שיער בריא נמצאים במזונות העשירים בברזל, אומגה 3 ,ויטמין C וביוטין.

אבל, איך משיגים את כל הויטמינים האלה בקלות?! בעזרת קפסולות RICHER פותחו במיוחד עבור טיפול ממוקד בנשירת השיער וזירוז הצמיחה. התוסף המהפכני הזה עושה את כל מה שצריך בשביל שיער שופע ומלא יותר: הוא מאיץ את חילוף החומרים (ממש כמו המאכלים), מסייע לעבות את השיער וגם מצליח להפחית את נשירת השיער אצל רוב הנשים שניסו אותו! הקפסולות האלו משנות את חוקי המשחק לחלוטין.