טיפים לאיפור עור בוגר ולטשטוש קמטים בפנים

טיפים לאיפור עור בוגר ולטשטוש קמטים בפנים

עם השנים, עור הפנים שלנו משתנה. הוא הופך להיות דק ורפוי יותר, מאבד מהאלסטיות, השומן והגמישות שלו. כתוצאה מכך אנו נאלצים להתמודד עם קמטים בפנים. על העור עלולים להופיע קמטים במצח, קמטים באזור העיניים, קמטים מסביב לפה וכן גם קמטים בצוואר. כמו כן, לאחר חשיפה ארוכת שנים לשמש ולמכונות השיזוף, עלולים להופיע על עור בוגר כתמים וסימני פיגמנטציה. בנוסף לכך, ככל שאנחנו מתבגרים העור מסביב לעיניים נהיה שקוף ודק יותר, כך שנוצרים שקעים מתחת לעיניים וכהות המכונים ״עיגולים שחורים״.

 למרבה המזל, הרפואה האסתטית מסייעת להעלמת ומניעת קמטים, אך גם איפור הוא כלי חשוב המעניק מראה עור זוהר, חלק ויפה יותר. לפי יצרנית מותג הקוסמטיקה, טריש מק׳בווי, ״מה שהזמן לקח, אפשר להסתיר עם איפור״. אז הנה לפניכן טיפים לאיפור עור מעל גיל 50, שיסייע לטשטש את הקמטים ויגרום לעור שלכן להיראות צעיר יותר.


מריחת קרם לחות

לפני שאתן ניגשות למלאכת האיפור, חשוב מאוד למרוח קרם לחות אנטי אייג׳ינג המיועד לעור בוגר. מומלץ לחפש רכיבים כמו ויטמין סי המספק לחות לעור, וחומר פעיל הנקרא רוויטלין המשפר את מרקם העור ומסייע להתחדשות התאים.


שימוש בפריימר

לאחר מריחת קרם הלחות, מרחו פריימר על עור הפנים. הפריימר הוא בסיס מצוין למייק אפ ומסייע לריכוך הקמטים. מומלץ לבחור בפריימר המכיל סיליקון שממלא קמטים עדינים ומעניק מראה עור אחיד יותר.

"מה שהזמן לקח, אפשר להסתיר עם איפור"

בחרו במייקאפ נוזלי

חשוב מאוד שהמייקאפ יהיה בעל מרקם נוזלי וקליל. מייקאפ מוצק וכבד רק יגרום לעור שלכם להיראות מבוגר יותר ואף ידגיש את הקמטים.

השתמשו בקונסילר

במידה ויש לכן עיגולים שחורים, מומלץ לטשטש אותם בעזרת קונסילר בעל מרקם נוזלי וגוון כתמתם. טשטשו היטב את את הגבולות בין הקונסילר למייק אפ, על מנת ליצור כיסוי אחיד.


פודרה מינרלית

לאחר מריחת המייק אפ והקונסילר, מומלץ לפדר את האזורים הנוטים להבריק ולהיות שמנוניים כמו המצח והאף. היפטרו מהפודרה הדחוסה שיוצרת מראה כבד ומדגישה את הקמטים, והשתמשו במקומה בפודרה מינרלית שאינה נכנסת לקמטים ולא סותמת את הנקבוביות.


מריחת סומק

לנשים מעל גיל 50 פלוס מומלץ למרוח מעט סומק חום באזור עצמות הלחיים, היוצר אשלייה של הצרת הפנים. חשוב מאוד לא להגזים בכמות הסומק כדי לא ליצור מראה מלאכותי.


איפור העיניים

הדגישו את העיניים שלכן, וכך תסבו את תשומת הלב מהקמטים. עדיף להשתמש בצלליות מאט ולא בצלליות מנצנצות שמדגישות את הקמטים. כדאי לבחור בצבעים נייטרלים כמו חום שמחמיאים מאוד לעור בוגר. מומלץ מאוד להוסיף מסקרה שתגדיל, תאריך את הריסים, ותפתח את העיניים.


איפור השפתיים

תחמו את השפתיים בתוחם בצבע התואם במדויק לצבע השפתון שלכן. לאחר תיחום השפתיים, הניחו את השפתון. מומלץ לבחור בשפתון עשיר בלחות שיטשטש את הקמטוטים שבשפתיים.


השתמשו בקפסולות קולגן