5 יתרונות למסאג׳ קרקפת שלא כדאי לך להקל בהם ראש

5 יתרונות למסאג׳ קרקפת שלא כדאי לך להקל בהם ראש

אם המסאג׳ היחיד שהקרקפת שלך מקבלת הוא בחפיפה אצל הספר ואת חושקת בשיער מלא, ארוך וזוהר, הכתבה הזו בשבילך.

השיער הוא הכתר של הראש שלנו, משדרג את כל ההופעה ומשפר לנו את ההרגשה.
כולנו עסוקות במראה השיער שלנו, אבל האם עצרנו לחשוב גם על הקרקפת?

מסתבר שמסאג׳ לקרקפת יכול לעזור לנו לפתור הרבה בעיות שיער שאנחנו מתמודדות איתן ואפילו לשפר את ה-WELLNESS בכל מישורי החיים שלנו.

אז מה זה מסאג׳ קרקפת בעצם?

קודם כל חשוב להדגיש שבריאות הקרקפת קשורה באופן ישיר למראה שיער בריא וזוהר. ולכן כדאי להכניס מסאג׳ קרקפת לשגרת הטיפוח ולתת תשומת לב לקרקפת בדיוק כמו שאת נותנת לשיער ולעור שלך.

עיסוי הקרקפת הוא גירוי ידני של הקרקפת באמצעות קצות האצבעות.
מדובר בטכניקה טיפולית המסייעת בשיפור זרימת הדם בקרקפת, וויסות ייצור השומן המופרש מהקרקפת, הפגת מתחים ובהרגעת כאבי ראש ומיגרנות.

יש מספר סוגי טיפולים לקרקפת ואת חלקם את יכולה לעשות בעצמך בבית, עם מכשור ותכשירים מתאימים או במספרות המתמחות בכך.

- עיסוי קרקפת
- שמפו, מסיכות וסרומים ייעודיים לקרקפת
- מכשיר לעיסוי הקרקפת
- מברשת/מסרק עיסוי
- עיסוי עם הידיים

לא משנה באיזה טיפול לקרקפת תבחרי כדאי שתכירי את היתרונות המופלאים לשיער שטמונים בקצות האצבעות שלך.

1. מראה שיער מלא ובריא יותר

אם את סובלת משיער דליל, נשירה מוגברת או שפשוט רוצה מראה שיער מלא ושופע יותר, כדאי שתתחילי לעסות את הקרקפת.
מחקרים הוכיחו ששימוש במכשיר מסאג׳ קרקפת, 4 דקות ביום במשך תקופה של חצי שנה, גרם לצמיחה מוגברת ולמראה שיער מלא יותר, בעקבות גירוי של הקרקפת.

2. העלמת קשקשים

קשקשים זו תופעה בהחלט לא נעימה ולא מחמיאה, המצביעה על קרקפת לא בריאה. בשוק ישנם הרבה תכשירים לטיפול בקשקשים, אבל ברובם הם אינם טבעיים ומכילים חומרים כימיים שעשויים לפתור את תופעת הקשקשים אך אינם בריאים לקרקפת ולשיער שלנו.
עיסוי הקרקפת הוא הפתרון הטבעי והבריא ביותר למגר את התופעה. גם אם את משתמשת בטיפול לקשקשים, תוספת של עיסוי הקרקפת רק תשפר את התוצאות.

3. הפחתה של נשירת שיער

ידוע כבר שאחד הגורמים לנשירת שיער, הם שינויים ריגשיים, משברים וסטרס. מסאג׳ קרקפת, מסייע בהפחתת הסטרס ולכן משפיע לטובה על השיער שלנו ועל ההרגשה הכללית. בנוסף האצת הזרימה של הדם בקרקפת משפר את הצמיחה המחודשת של השיער.

4. עידוד צמיחת השיער

זיעה, הפרשה מוגברת של שומן ותכשירי שיער, עלולים לגרום לחסימה בזקיקי השיער, דבר העלול לעכב את צמיחת השיער. מסאג׳ קרקפת מסייע בפתיחת החסימה במיוחד תוך כדי החפיפה עם שמפו שמנקה את הקרקפת. הקפידי לחפוף היטב בכל אזורי הקרקפת על מנת להסיר שאריות חומרים, זיעה ולכלוך באמצעות מסאג עם קצות האצבעות ללא מגע של הציפורניים. פתיחת החסימות ושיפור זרימת הדם יגבירו את קצב צמיחת השיער שלך.

5. הפגת מתחים ושיפור ה-WELL BEING

כל היום אנחנו מתרוצצות ומנסות לג׳נגל בין כל המשימות. גם אם אנחנו לא מרגישות, אנחנו צוברות מתחים וסטרס והגוף שלנו מרגיש את זה. מסאג׳ קרקפת מרגיע, משחרר את המתחים שהצטברו ובכך גם משפר את איכות השינה. אין ספק שכל מה שעובר עלינו כל היום משפיע עלינו מבפנים וחוזר ומשתקף החוצה במראה שלנו. אם נדאג ל WELL BEING שלנו, נשפר גם את המראה של השיער שלנו.

למי מתאים טיפול קרקפת?

זה לא משנה אם יש לך שיער חלק, מתולתל, קצר יבש או שמן, מסאד׳ קרקפת הוא רווח מלא לך ולשיער שלך.

לסיכום

מסאג׳ הוא שיטת טיפול טבעית עתיקת יומין, נפוץ בכל העולם ומשמש לטיפול בבעיות שונות. מסאג׳ הקרקפת לא מצריך ממך מאמץ רב או עלויות גבוהות, הוא טבעי ופשוט, אינו מזיק ואת יכולה לעשות אותו בעצמך בבית. אין שום סיבה שבעולם שלא תהני ממנו וממראה שיער בריא ומלא יותר.