עיגולים שחורים מתחת לעיניים? על מה מעיד שחור מתחת לעיניים?

עיגולים שחורים מתחת לעיניים? על מה מעיד שחור מתחת לעיניים?


עיגולים שחורים, נפיחות מתחת לעיניים וקמטים באזור העיניים הם תופעות ידועות שהולכות ומחמירות ככל שהגיל מתקדם, שעות השינה פוחתות והבעות הפנים משפיעות על העור.  בגילאים צעירים יותר, נפיחות בעיניים נובעת בעיקר מליל בילויים סוער, אך ככל שהגיל מתקדם, הסיבה היא מחסור שינה בעקבות הילדים והסטרס, וגם הזדקנות טבעית של העור.


שקיות וקמטים מתחת לעיניים

מראה ה"שקיות" מתחת לעיניים קשור גם כן להזדקנות העור והרגלי חיים. מקורן של "השקיות" הוא היחלשות הרקמות והעור שתומכים בעפעפיים – מה שמוביל לצניחת העור מתחת לעיניים ומאפשר לשומן המקיף את העין לבלוט החוצה.

מראה "השקיות" נגרם גם בעקבות אגירת נוזלים באזור זה בזמן השינה או לאחר אכילת ארוחה עשירה במלחים. הרגלים כמו עישון ואלרגיות שונות מחריפים גם הם את המראה הנפוח.

אי אפשר כמובן לדבר על עיגולים שחורים ו"שקיות" בלי להתייחס לקמטים סביב העיניים שקשורים אליהם בקשר הדוק. התבגרות, חשיפה לשמש, עישון ואפילו חיוכים שמחים ואוטומטיים, יחרשו סימנים בעור שלנו. מתברר שתנועות והבעות חוזרות כמו צחוק מכווצים לנו את צדי העין וגורמים לנו לקמטים. 

גם אם ניתן להם שם ידידותי כמו "קמטי צחוק", לא בהכרח שנהיה משועשעים כל כך במראה עייף, נפול, עמום או מבוגר.

החדשות הטובות: יש קרם שיכול לסייע להרבה מהתופעות

גם אם זיהיתן חלק מהתופעות מול הראי, אין צריך להתייאש, ומצד שני אין צורך לרוץ לניתוחים והזרקות. זה הזמן להכיר את הקרם החדש שייצרנו EYE CATCHER, מרכיבי המפתח של הקרם הם חומצה היאלורונית שמסייעת בהעצמת חוזק וגמישות העור, מקנה לו נפח ותורמת ולהפחתת מראה קמטוטים וקמטים. עוד מרכיב בפורמולה הוא הקפאין ש"מעורר את העור", מאיץ את חילוף החומרים בתאים ופועל להפחתת נפיחויות ועיגולים כהים באזור העיניים.

בנוסחה שלוב גם מטריקסיל 3000 – פפטיד המחקה פעילות ביולוגית של העור ומעודד את תהליכי התיקון והשיחזור של הקולגן בעור. כלומר, העור סביב העיניים שלכם יקבלו מראה מוצק ומחוטב יותר.

עוד חומר פעיל עוצמתי ב - EYE CATCHER של מייבן הוא דרוטוסייד – חומר פעיל המורכב משני צמחים אפריקניים אשר מגביר את ייצור הקולגן והאלסטין בעור, למראה מוצק ואלסטי יותר סביב העיניים.

למניעת תגובות אלרגיות, במייבן השתמשו באלנטואין - חומר מרגיע ומרכך את העור, אשר מפחית תגובת גירוי ומסייע להתחדשות תאי העור.

תוספת ויטמין ה - C בפורמולה היא אסטר C – נגזרת פעילה מאד, יציבה ולא מגרה. צורה זו של ויטמין C יכולה לחדור את התא ולכן יעילותה היא פי 10 מהגרסה החומצית (חומצה אסקורבית).

ויטמין C מסייע בשיקום הנזקים שנגרמו לעור כתוצאה מחשיפה לקרינת UV ונזקים סביבתיים אחרים (כמו עישון, מזגנים, רדיקלים חופשיים וכו') וכן מגביר ייצור קולגן, מבהיר את העור ומסייע בהפחתת היפר-פיגמנטציה וכתמי שמש.

לכן, ההמלצה הראשונה שלנו היא להפסיק לדאוג – ראשית, משום שיש קרם ייעודי המסייע להפחתת ההשפעה של מגוון תופעות, ושנית – כדי להימנע מהקמטים.