לא רק קרמים ותרופות: תוספי תזונה המסייעים לפתור בעיות אקנה וסבוריאה

לא רק קרמים ותרופות: תוספי תזונה המסייעים לפתור בעיות אקנה וסבוריאה


בין אם בגלל שינויים הורמונלים, מצבי לחץ או עור שמן, כולנו סובלים בשלב כזה או אחר בחיים מאקנה, נקודות שחורות ובעיות עור שונות שיודעות להופיע ברגעים הכי לא מתאימים בחיים. אולם, במקום למרוח מיליון משחות שונות ולייחל לשינוי חיצוני בלבד, חשבתן מה יקרה אם תטפלו בבעיה מיסודה באמצעות תוספי תזונה?

התכוננת לצאת לדייט שחיכית לו או לראיון עבודה מיוחל אבל מצאת את עצמך מתחפרת עמוק מתחת לפוך מחכה ליום שאחרי? אין ספק שפצעי אקנה, נקודות שחורות, עור אדמומי, ועוד בעיות עור שונות "מחמיאות" כאלה ואחרות יודעות להופיע על הפנים והגוף שלנו הרבה אחרי שיצאנו מבידוד וברגעים הכי לא מתאימים.

אם בעבר רופאי העור שלחו אתכם מיד למרוח קרמים וליטול תרופות עם לא מעט תופעות לוואי שלרוב לא עזרו במיוחד לבעיה, כיום דרמטולוגים ואנשי מקצוע כבר מבינים שהשינוי בעור מגיע מבפנים, מתזונה נכונה ונטילת תוספי תזונה.


טיפול באקנה וסבוריאה בצורה מקיפה

כולנו כבר יודעות שישנו קשר מובהק בין הגוף והנפש כך שאין זה מפתיע שפצעים, אדמומיות ועוד נגעים שונים בפנים ובגוף צצים דווקא ברגעים מלחיצים כמו לפני בחינה חשובה או בזמן של שינויים הורמונליים כמו מחזור והריון. רובנו סבלנו בגיל ההתבגרות מהאקנה וולגריס (Acne vulgaris) הידוע גם בכינויו פצעי בגרות. אותה מחלת עור שכיחה בקרב בני נוער המופיעה לרוב בפנים, בגב ובחזה קשורה קשר הדוק עם הורמוני המין בתקופת גיל ההתבגרות וישנם לא מעט אנשים הסובלים ממנה בגילאים בוגרים יותר.

סוג נוסף של אקנה ידוע בשם אקנה רוזציאה (Rosacea) או אקנה של הגיל המבוגר ומתבטא באדמומיות מוגברת בעור הפנים לרוב בקרב נשים בעלות עור בהיר אחרי גיל 30. פרט לאדמומיות על עור הפנים, המחלה מאופיינת בפצעונים דמויי אקנה, אולם בניגוד לאקנה וולגריס, הפצעונים אינם מופיעים על החזה או הגב והמחלה אינה מאופיינת בנקודות שחורות או לבנות.

סבוריאה דרמטיטיס, לעומת האקנה, הינה סוג של אקזמה ומופיעה בקרב 15% מקרב האוכלוסיה סביב גיל ההתבגרות, בסביבות גיל 40. המחלה הכרונית מאופיינת בגרד, אדמומיות, עודף שומניות בעור ומופיעה באזורים בעור בהם יש בלוטות המפרישות חלב כמו הפנים.

אין ספק שלא קל להפטר מהאקנה, הסבוריאה וכל בעיות העור הנלוות אליהן, אולם בהחלט ניתן לתת מענה יסודי לבעיות העור הללו כשהן צצות ולהשיג מראה עור נקי ורענן מתמיד. זו הסיבה שהחלטנו ב-Mayven ליצור פורמולה עוצמתית ומדויקת בעלת כ-15 רכיבים ייחודיים בכל קפסולה שיסייעו לך לטפל בבעיות העור שלך מהיסוד.


אין צורך בפילטר

No Filter, תוסף התזונה החדש של Mayven מכיל מגוון רחב של ויטמינים שונים שידועים ביעילותם בטיפול ובהעלמת תסמיני אקנה וסבוריאה. ביניהם:

ויטמין A המסייע להפחתת שומנים המופרשים מבלוטות החלב.
זרעי גדילן המסייעים לניקוי ואיזון מערכות הסינון בגוף ומבצעים פעולת ניקוי רעלים.
מיליארד חיידקי פרוביוטיקה המסייעים לשיפור מאזן החיידקים החיוביים בגוף.
פסיפלורה המוריד את תחושות הלחץ המשפיעות על הופעת האקנה והסבוריאה.
שיח אברהם אקס המסייע למאזן הורמונלי שנבחן במחקרים לטיפול יעיל באקנה.
ויטמין E סוקסינאט נוגד חמצון רב עוצמה המשפיע על מראה העור.

 

אם גם את כמהה למראה עור רענן ונטול התפרצויות, לחצי כאן בכדי להתנסות ב- No Filter  והתחילי לטפל בבעיות העור שלך מבפנים.