הכל על מסכות חימר ולמה את חייבת כזו לטיפול בחצ'קונים שלך

הכל על מסכות חימר ולמה את חייבת כזו לטיפול בחצ'קונים שלך

 

אין אדם שלא סבל בזמן כזה או אחר מפצעונים על הפנים ו-15% מהאוכלוסיה גם סובלים מבעיות קשות יותר כמו אקנה או סבוריאה דרמטיטיס. אולם, נראה שיש פתרון קרמי ונעים במיוחד לכל הבעיות הללו. המומחים לדרמטולוגיה כבר מזמן בדעה אחת: כשזה נוגע לטיפול בפצעים, מסכות חימר מחוללות ניסים.

הפנים שלנו הם כרטיס הביקור שלנו ולנשים אשר סובלות מפצעונים ונקודות שחורות או מאקנה וסבוריאה, אין ספק שטיפוח עור הפנים הוא מאסט. אולם, אין סיבה שלא תהני מהתהליך וגם מהתוצאות. מומחים כבר מזמן בהסכמה שטיפול בחצ'קונים בעזרת מסכות חימר יכול לשנות את חייך ועור הפנים שלך מהקצה לקצה. נשמע כמו משהו שווה בדיקה, לא?


חומרים טבעיים להרגעה ולניקוי העור

מסכות חימר ובוץ הן חלק מהותי בתחום טיפוח העור מזה אלפי שנים. כבר בזמן תרבויות מסופוטמיה באלף ה-3 וה-2 לפנה"ס, החימר שימש לריפוי פצעים, להרגעת דלקות בפנים ולניקוי העור. מצרים קדומים גם כן שילבו חימר עם שמן זית בכדי לחלוט סבונים מרככים לעור, וקליאופטרה הייתה ידועה בתור מי שמרחה מסכת בוץ ים המלח פעמיים בשבוע כדי לשמור על עור פניה. כיום, החימר הפך לרכיב מרכזי בטיפולי פנים וקוסמטיקה.

החימר עשיר במינרלים מועילים, וסופח רעלים, שמנים ולכלוך אשר גורמים לזיהומים ולאקנה בעור הפנים. מריחת מסכה על הפנים באופן קבוע מנקה את העור, מעודדת צמיחת תאי עור חדשים ומונעת התפרצויות אקנה וסבוריאה כמו גם מטפלת בסימפטומים מתמשכים הגורמים לפגיעות בעור.


איך זה עובד?

לאחר מריחת מסכת חימר על הפנים, תרגישי כיצד עור הפנים שלך מתהדק בזמן שהחימר מתייבש. כאן מתחיל הקסם: כאשר החימר מתייבש הוא מתנהג כמו מגנט וסופג את הפסולת, התאים המתים והחיידקים שהצטברו בפתחי נקבוביות העור ומושך אותם אל פני השטח. תהליך זה מפחית מצב דלקתי ובכך מסייע במניעת התפרצויות אקנה וסבוריאה, בכיווץ נקבוביות ובהפחתת אדמומיות בעור הפנים.

בנוסף, מסכות חימר ידועות בכך שהן משיבות את האיזון לעור הפנים. משום שאחת הסיבות המרכזיות לחצ'קונים הינה עור שומני, המסיכה מסוגלת לספוג את עודפי השמן מעל פני העור מבלי להתפשר על הלחות הנחוצה לעור הפנים. כמו כן, בניגוד למוצרים אחרים, מסכות חימר מתאימות לכל סוגי הפנים, לנשים ולגברים. משום שחימר נוצר לאורך תקופה ארוכה על ידי שחיקה הדרגתית של סלעים עשירים במינרלים, הוא מכיל לא מעט חומרים מזינים ומועילים כמו סידן, מגנזיום, נתרן, נחושת, ברזל ואשלגן.


No Drama, No Problem

No Drama, מסכת החימר החדשה  של  Mayven  פועלות לטיפול בעור שמן ובעייתי עם פגמי עור כמו חצ'קונים, בעור מעורב או שומני ועור הנוטה לאקנה וסבוריאה. המסכה סופחת רעלים, מטהרת את העור, מפחיתה אדמומיות ושומרת על עורך גמיש רך וזוהר מתמיד.

מסכת החימר No Drama מכילה מגוון עשיר של חומרים פעילים שנועדו לטפל בבעיות העור שלך אחת ולתמיד:

חימר לבן – חומר טבעי עשיר במינרלים. משמש כחומר סופח עודפי שומן ורעלים מהעור.
תמצית הממליס – תמצית טבעית הפועלת כחומר אנטי בקטריאלי ומכווץ נקבוביות טבעי.
תמצית ברוש – תמצית אנטי-דלקתית המסייעת בכיווץ הנקבוביות ובהפחתת אדמומיות העור.
ויטמין A – תומך בתהליכי התחדשות העור, מפחית קמטים ופועל לטיהור ולהחלקת שטח פני העור.
ויטמין E – אנטי-אוקסידנט חזק המסייע בהאטת תהליך הזדקנות העור.
אבץ – מינרל הסופח הפרשות ורעלים מהעור, מרגיע את העור ומגן עליו מפני קרינת השמש.

לטיפול וטיהור מעמיק של עור הפנים שלך מבעיות אקנה וסבוריאה, נסי עוד היום את מסכת החימר No Drama מבית Mayven.