החום והמסיכה חונקים לנו את עור הפנים – כך תמנעי את התפרצות הפצעונים והאקנה

החום והמסיכה חונקים לנו את עור הפנים – כך תמנעי את התפרצות הפצעונים והאקנה

בואו נדבר על בעיה חדשה שהולכת ללוות אותנו בתקופה הקרובה – המסיכה.

היא אוטמת את הפנים ולמי שיש עור שומני, מעורב או עור רגיש, למעשה "חונקת" לעצמה את העור, ואם כל זה לא מספיק לנו, תוסיפו גם זיעה ואיפור והנה לנו מתכון לאסון בצורה של פצעים, אקנה וקילופים בעור.

אז איך דואגים לניקיון של העור? המומחים לדרמטולוגיה כבר מזמן בדעה אחת: כשזה נוגע לטיפול בפצעונים, מסכות חימר מחוללות ניסים.

מה זה חימר ולמה מסכות חימר טובות לניקוי העור?

מסכות חימר ובוץ הן חלק מהותי בתחום טיפוח העור מזה אלפי שנים, החימר שימש לריפוי פצעים, להרגעת דלקות בפנים ולניקוי העור. כיום, החימר הפך לרכיב מרכזי בטיפולי פנים וקוסמטיקה.
החימר עשיר במינרלים מועילים, וסופח רעלים, שומנים ולכלוך אשר גורמים לזיהומים ולאקנה בעור הפנים. מריחת מסכה על הפנים באופן קבוע מנקה את העור, מעודדת חידוש תאי עור ומונעת התפרצויות אקנה וסבוריאה כמו גם מטפלת בסימפטומים מתמשכים הגורמים לפגיעות בעור כמו "שחורים" שאמנם נראים כמטרד אסתטי אבל יכולים להפוך במהירות לבעיית אקנה חריפה.

איך זה עובד?

לאחר מריחת מסכת חימר על הפנים, תרגישי כיצד עור הפנים שלך מתהדק בזמן שהחימר מתייבש. כאן מתחיל הקסם: כאשר החימר מתייבש הוא מתנהג כמו מגנט וסופג את הפסולת, התאים המתים והחיידקים שהצטברו בפתחי נקבוביות העור ומושך אותם אל פני השטח. תהליך זה מפחית מצב דלקתי ובכך מסייע במניעת התפרצויות אקנה וסבוריאה, בכיווץ נקבוביות ובהפחתת אדמומיות בעור הפנים.

בנוסף, מסכות חימר ידועות בכך שהן משיבות את האיזון לעור הפנים, משום שאחת הסיבות המרכזיות להתפרצות הפצעונים הינה עור שומני, המסיכה מסוגלת לספוג את עודפי השומן והלכלוך מעל פני העור מבלי להתפשר על הלחות הנחוצה לעור הפנים. כמו כן, בניגוד למוצרים אחרים, מסכות חימר מתאימות לנשים ולגברים.

הופיעו פצעים על העור? NO DRAMA

No Drama, מסכות החימר החדשות של Mayven פועלות לטיפול בעור שמן ובעייתי עם פגמי עור, בעור מעורב, שמן ועור הנוטה לאקנה. המסכה סופחת רעלים, מטהרת את העור, מפחיתה אדמומיות ושומרת על עורך גמיש רך וזוהר מתמיד.

מסכת החימר No Drama מכילה מגוון עשיר של חומרים מזינים שנועדו לטפל בבעיות העור שלך אחת ולתמיד:

  • חימר לבן – חומר טבעי עשיר במינרלים. משמש כחומר סופח עודפי שומן ורעלים מהעור.

  • תמצית הממליס – תמצית טבעית הפועלת כחומר אנטי בקטריאלי ומכווץ נקבוביות טבעי.

  • תמצית ברוש – תמצית אנטי-דלקתית המסייעת בכיווץ הנקבוביות ובהפחתת אדמומיות העור.

  • ויטמין A – תומך בתהליכי התחדשות העור, מפחית קמטים ופועל לטיהור ולהחלקת שטח פני העור.

  • ויטמין E – אנטי-אוקסידנט חזק המסייע בהאטת תהליך הזדקנות העור.

  • אבץ – מינרל הסופח הפרשות ורעלים מהעור, מרגיע את העור ומגן עליו מפני קרינת השמש.

 

לטיפול וטיהור מעמיק של עור הפנים שלך, נסי עוד היום את מסכת החימר No Drama מבית Mayven בלחיצה כאן >>