הכירו את DREAM ON ותתחילו לישון

הכירו את DREAM ON ותתחילו לישון

Bring on the DREAM ON

מחקרים שנערכו בשנים האחרונות, מחזקים את הקשר בין איכות התזונה לאיכות השינה. היות ואנחנו יודעים שבעולמנו העמוס לעייפה זה לא תמיד קל לשמור על תזונה מדויקת (במיוחד כשאנחנו עייפים), פיתחנו פורמולה ייחודית המשלבת בין ויטמינים וצמחי מרפא, שתחליף את כדורי השינה ופשוט תעזור לכם לישון.


הגיע הזמן לישון

כשהחושך יורד, הגוף שלנו מבין כי הגיע הזמן לישון ולזה בין השאר אחראים הורמוני המלטונין והסרוטונין. רכיב ה-HTP 5 שהוספנו ל-DREAM ON, עוזר על פי מחקרים לווסת את המנגנונים האלה ויאותת לגוף שלכם שהגיע הזמן לישון.
החסרים הנפוצים ביותר אצל נשים הם ברזל, ויטמין B12 וכל אחד מהויטמינים מקבוצת ה-B, הידועים כגורם עיקרי בנשירת שיער מוגברת.


לישון כמו תינוק

גופנו צובר סטרס במהלך היום וכשאנחנו הולכים לישון הכל צף ואנחנו מתקשים להירדם. לקטיום הוא רכיב פטנטי המדמה את הרכיב שקיים בחלב האם ומשרה שינה, כך שהוא ירגיע את הגוף ויאפשר לכם לישון כמו שרק תינוקות יודעים.

נפטרים מהמתח והחרדות

כבר בתרבויות קדומות ידעו כי צמח הואלריאן מטפל בלחץ, חרדה ועצבנות אבל יותר מהכל – הוא נחשב יעיל כמטפל בנדודי שינה. את הידע העתיק, החליפו מחקרים שהוכיחו את יעילותו וזאת הסיבה שהוא מהווה מרכיב מרכזי ב-DREAM ON.


משפרים את איכות השינה

מחסור בוויטמין B3 גורם בין השאר לעייפות ולהפרעות בשינה, העלאת הרמות שלו בגוף תשפיע ישירות על איכות השינה שלנו.


להרפות את הגוף ולישון

מחקרים רבים גילו כי דרושה רמה מסוימת של מגנזיום, בשביל לישון טוב לאורך זמן. אז במקום לאכול בננות לפני השינה ולהיכנס למיטה עם בטן כבדה ונפוחה, ניתן בוסט של מגנזיום עם ה-DREAM ON.


מווסתים את השינה

המוח שלנו אחראי על כל התהליכים המתקיימים בגוף ובין השאר מאפשר לנו לווסת את השינה, אבל כשהסרוטונין לא מיוצר כראוי, מגנון הערות והשינה נפגעים. ויטמין B6 שמהווה את אחד ממרכיבי ה - DREAM ON, מעלה את ייצור הסרוטונין ועוזר לנו לישון.

שינה טובה ואיכותית, אבל כזו שמאפשרת לנו לישון באמת כל הלילה, מתחילה קודם כל מבפנים ורק בהמשך מושפעת מאיכות המצעים או המזרן.

תוסף ה - DREAM ON מורכב מקומפלקס ייחודי שפותח בידי חברת MAYVEN הישראלית,  מיוצר בארץ והוא כולו כחול לבן. התוסף מכיל רכיבים טבעיים בלבד, כשר לגמרי ולללא תוספת סוכר.

אז כבר הבנתם איך להחזיר את השינה לחיים? נכנסים לאתר, בוחרים את החבילה המשתלמת ביותר עבורכם ומזמינים את ה - DREAM ON שיגיע בחינם עם שליח עד הבית ומתחילים לישון.