במקום להזריק: שותים 2 קפסולות קולגן בכל בוקר למראה זוהר ורענן מתמיד

במקום להזריק: שותים 2 קפסולות קולגן בכל בוקר למראה זוהר ורענן מתמיד


אם את קוראת את השורות האלו כנראה שטיפוח העור הוא חלק בלתי נפרד ממך, ואם עד עכשיו לא באמת התייחסת ברצינות לנטילת קולגן כתוסף תזונה, עכשיו כשכולן מדברות על התוצאות, ועוד יחד עם חומצה היאלורונית, כבר אי אפשר להמשיך להתעלם



אז מה זה בעצם קולגן ולמה את צריכה אותו?

קולגן הוא חלבון מבני המצוי בעור והוא בעצם ה"דבק" שמחזיק את התאים של רקמות החיבור האלו צמודים זה לזה ותפקידו לשמור על חוזקם וגמישותם. העובדה הזאת הופכת את חלבון הקולגן לאחד החלבונים החשובים ביותר להתפתחות ותפקוד מערכות הגוף.

הקולגן הוא חלבון המיוצר בעומק העור, והוא מהווה כ- 80 אחוז ממשקלו היבש של העור ומקנה לו יציבות, גמישות ולחות. החל מגיל 21 כמות הקולגן המיוצרת בגוף יורדת בקצב של אחוז בשנה. קצב איבוד הקולגן מגיע לשיא בגיל המעבר, בו מאבדים כ30 אחוז מכמות הקולגן בעור

שחקני חיזוק ומיצוק - חומצה היאלורונית וויטמין C

ומה לגבי החומצה היאלרונית אתם שואלים? חומצה היאלורונית היא רכיב הקושר אליו מים ובכך מגדיל את הנפח, ולכן כשהיא מוזרקת מתחת לעור היא גורמת להעלמת קמטוטים וקמטים. עכשיו, לראשונה, אנחנו פוגשים אותה גם בתוספי קולגן.

שחקן החיזוק השני, הויטמין C הידוע, מגיע עם תהילה מוכחת בעולם הטיפוח והקוסמטיקה. ויטמין C ידוע כמסייע ביצירת קולגן טבעי ואיכותי. חלבון הקולגן הקיים בגוף שלנו זקוק לו בתהליך הבנייה של רקמות הגוף ובהן העור. בנוסף ויטמין C משפר את ספיגת הקולגן בגוף.

השורה התחתונה

לסיכום אם הגעת עד כאן, את כבר לא יכולה להתעלם מהעובדה שהעור שלך זקוק לשגרת טיפוח חדשנית ואפקטיבית שתחזיר לך את החיוניות והזוהר לפנים באמצעות טיפול מבפנים, אותנו זה לגמרי שיכנע.

ההמלצה שלנו? להשתמש בקפסולות קולגן וחומצה היאלורונית בשילוב ויטמין C שעבר תהליך הידרוליזה על מנת למקסם תוצאות והכי חשוב להקפיד כדי לשמור עליהן לאורך זמן.

להתנסות בקולגן עם חומצה היאלורונית וויטמין C - לחצי כאן >>