הקיץ נגמר ומה עם השיער?

הקיץ נגמר ומה עם השיער?

מזג האויר החם, הלחות הגבוהה, קרינת השמש, המלח של מי הים, הכלור ואפילו מיזוג האוויר לא פסחו על השיער שלך. אם סיימת את הקיץ עם שיער דליל יותר, חלש, יבש, קצוות מפוצלים, צבע דהוי וללא הברק הטבעי של השיער, את יכולה בהחלט להפנות אצבע מאשימה אל עונת הקיץ.

כולנו יודעות שיש להגן על העור מפני נזקי השמש והחום, לפני ואחרי החשיפה לשמש, אבל בואי נודה על האמת, לא ממש הקפדת לשמור גם על השיער שלך מפני נזקי הקיץ.

עכשיו את בטח כבר להוטה לדעת כיצד לשקם ולהחיות את השיער בצורה הטבעית והטובה ביותר, בשביל זה אנחנו פה.

הגנה היא הטיפול המונע הטוב ביותר

אז עכשיו כשאת כבר מבינה שהשיער שלך רגיש לשמש בדיוק כמו העור, כדאי שתסגלי לעצמך מספר הרגלים לפני החשיפה לשמש.

- קיים מגוון רחב של תכשירי הגנה לשיער המכילים מסנני UV לשיער, בצורת קרמים וסרומים המגינים על השיער מפני קרינת השמש. מומלץ למרוח אותם על השיער כרבע שעה לפני החשיפה לשמש.
 - הימנעי מחשיפה לשמש בשעות החמות.
 - חבישת כובע מסייעת בהגנה על השיער מפני השמש וישיבה במקום מוצל או תחת שמשיה.
 - מומלץ לאסוף את השיער על מנת להקטין את החשיפה לשמש וללחות.

    חום זה כבר לא סטייל

    אחרי החום הקטסטרופלי של הקיץ, כדאי שתחשבי פעמיים לפני שאת מעצבת את השיער שלך בחום. פאנים, מחליקים, מגהצים וכל מה שפולט חום על השיער, אולי יכול להעניק לו מראה סטייליסטי וזוהר אבל בתהליך שיקום השיער בהחלט כדאי להימנע מהם או לפחות להפחית את השימוש.

    שימוש יתר במכשירי עיצוב בחום רק ייבש את השיער יותר, יגביר את הקצוות המפוצלים ועלול גם לגרום לשבירה של השיער ונשירה מוגברת.

    מומלץ לאפשר לשיער להתייבש באופן טבעי לאחר חפיפה.
    כדאי להשתמש בתכשיר הגנה מחום לפני השימוש.
    הקפידי על טמפרטורה נמוכה על מנת למזער נזקים.
    הקפידי על מגע ישיר מינימלי של השיער עם המכשיר.

    תחסכי מהשיער שלך כימיקלים

    צבע, גוונים, החלקות ושאר טיפולים המכילים כימיקלים עלולים להחליש את השיער ולשנות את הטקסטורה שלו. במיוחד בתהליך שיקום השיער כדאי לדחות כמה שניתן את הטיפולים בשיער ולהפריד ביניהם, על מנת לאפשר לו להתאושש ולהשתקם מנזקי הקיץ. בנוסף מומלץ להשתמש בתכשירי טיפוח שיער טבעיים או כאלו שאינם מכילים פארבנים, SLS ומלחים.

    הזנה מבחוץ

    חיזוק השיער מאפשר לו להתמודד טוב יותר עם הנזקים של החשיפה לשמש, למלח ולכלור. קיימות בשוק מסכות הזנה רבות המעניקות לשיער לחות, שמנים טיפוליים ומשקמות קצוות מפוצלים.

    רצוי פעם בשבוע למרוח כמות נדיבה על שיער חפוף ומיובש במגבת, לפזר היטב מהשורש ובעיקר על הקצוות, שהם החלק הפגוע והיבש, להמתין 10־15 דקות. ולשטוף היטב. ניתן גם להכין מסיכות ביתיות לשיער מרכיבים טבעיים המטפחים ומשקמים את השיער כגון: שמן קוקוס, שמן זית, ביצה, אבוקדו, דבש ועוד. כל אלו עשירים בויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון
    ויכולים לעשות נפלאות לשיער שלך.

    הזנה מבפנים

    במיוחד עכשיו השיער שלך זקוק לכל הויטמינים והמינרלים שאת יכולה לספק לו דרך תפריט עשיר ומזין. הקפידי על תזונה מאוזנת, צבעונית ועשירה במזונות מן הצומח כגון עלים ירוקים, ירקות ופירות אורגניים, פחמימות ודגנים מלאים, אגוזים וקטניות שישמרו על מאזן תקין, על
    מנת שתתחדש הצמיחה ותהני שוב ממראה שיער שופע, זוהר ומלא בברק.

    אפשר את זה ביותר פשוט ויותר אפקטיבי?

    למרות שכולנו רוצות חזרה את השיער הבריא שהיה לנו, לא כל אחת מסוגלת להיכנס למטבח ולהקפיד על תפריט מזין וטרי, עשיר בברזל, ויטמינים ומינרלים. אז מה עושים?

    קיימות בשוק פורמולות ממוקדות לטיפול והזנה של השיער מבפנים, עם הרכב מדויק וטבעי המכיל כל מה שהשיער שלך זקוק לו.