5 טיפים שישפרו את השינה ויעזרו לכם לישון

5 טיפים שישפרו את השינה ויעזרו לכם לישון


כולנו כבר יודעים לדקלם כי שנת לילה ערבה חיונית לגוף ולמוח, בטח אם בילינו לילה או שניים כמעט ללא שינה. כך שאם גם אתם מבלים את הלילה בהתהפכויות במיטה, ספירה של הדקות בשעון ועוד שלל תופעות שפשוט מונעות מכם לישון, כדי שתנסו את אחד או יותר מהשיטות האלה, שיסדרו לכם את מנגנון השינה וסופסוף יאפשרו לכם לישון.

 

נחשפים לאור יום

אנשים רבים מבלים את רוב שעות היום מתחת לאור הפלורסנט במשרד ועד שהם יוצאים הביתה, השמש כבר מתחילה לשקוע. מחקרים הוכיחו כי חשיפה קבועה לאור טבעי במהלך היום, עוזרת לשמור על השעון הביולוגי שלנו מאוזן, כי כשהוא לא מאוזן זה גורם לבעיות שינה ומפריע לנו לישון.

מה עושים? גם אם אתם קורסים תחת העומס במשרד, תנסו בכל זאת לפנות קצת זמן לבילוי בחוץ, זה יעלה לכם את האנרגיה במהלך היום וישפר פלאים את איכות ומשך השינה.


שימו את הנייד בצד

האור הכחול שמוקרן מהמסכים הרבים שסובבים אותנו דומה לאור של קרני השמש, כך שבגדול הוא יכול להועיל לנו, כי בין השאר הוא מעלה את האנרגיה ועוזר לנו לכוון את מנגנון העירות והשינה. למה בגדול? כי כשזה קורה יותר מדי ובמיוחד לפני השינה, זה מעכב את הפרשה של הורמון המלטונין, שעוזר לנו לווסת בין יום ללילה והכרחי ליצירת שינה רצופה וטובה.

מה עושים? מתרחקים ממסכים לפחות 30 דקות לפני שנכנסים למיטה ולוקחים ספר במקום, כך גם תרגישו הרבה יותר משכילים וגם תרוויחו שינה הרבה יותר טובה.

בלי קפה או אלכוהול לפני השינה

מחכים כל היום לקפה של אחה"צ ולא מוותרים על איזה דרינק בערב לפני השינה? כדאי שתחשבו על זה שוב. מומחים ממליצים להימנע משתיית משקאות המכילים קפאין אחרי 14:00 בצהריים או לפחות 7 שעות לפני שאנחנו נכנסים למיטה. לגבי הדרינק בערב, משקאות אלכוהוליים מעלים את רמות הסוכר ואז גם האנרגיה עולה, משהו שלא נרצה שיקרה באמצע הלילה. חוץ מזה, מחקרים הוכיחו כי אלכוהול מפחית את ייצור המלטונין ואנחנו כבר יודעים שהוא חיוני לשינה טובה.

מה עושים? מחליפים את הקפה בתה ירוק או תה צמחים ומשאירים את הדריקנים, לסופי השבוע ולאירועים מיוחדים.


נעזרים בתוספים

תוספי תזונה זאת דרך נפלאה ויעילה לעזור לגוף שלנו לקבל את מה שחסר לו, אבל כשמדובר ביותר מתוסף אחד או שניים, אנחנו כבר מתחילים להסתבך, להתבלבל ולשכוח. לכן יצרנו את קומפלקס ה-DREAM ON שמרכז בתוך כדור שינה טבעי וקטן, את כל מה שהגוף שלכם צריך בשביל להיפטר מכל בעיות השינה – להירדם במהירות, ופשוט לישון שינה ערבה ואיכותית.
הפורמולה הייחודית DREAM ON מכילה שילוב של ויטמינים ומינרלים שונים כמו 5-HTP, תמצית ואלריאן, מגנזיום, ויטמינים מקבוצת B ורכיב פטנטי בשם לקטיום, אשר
הוכחו מחקרית כמעודדים שינה איכותית, רצופה וארוכה.

מה עושים? נותנים לגוף בוסט של ויטמינים ומינרלים איכותיים כל יום, שיסייעו לפתור את בעיות השינה ויהפכו אותה לאיכותית וטובה.


מוצאים את תנוחת השינה המתאימה

הרבה פעמים אנחנו ישנים בתנוחה מסוימת כי ככה התרגלנו או עוד יותר גרוע, כי ככה התרגלו בן או בת הזוג שלנו. פיזיותרפיסטים מומחים טוענים כי חשוב שנישן בתנוחת השינה שמתאימה לנו ומיטיבה איתנו, כי לכל אחד מאיתנו צרכים שונים שיטיבו עם השינה שלנו.

מה עושים? מוותרים על שינה בכפיות, מתחבקים לפני שהולכים לישון וישנים טוב יותר בלילה.
יכול להיות שלא כל הלילות שלכם נטולי שינה וישנם ימים בהם אתם קורסים למיטה וישנים כל הלילה, אבל כל עוד הפרעות ובעיות השינה חוזרות, כדאי לעשות משהו בנידון. אז אם גם אתם רוצים לשפר את איכות השינה, נסו לעקוב אחרי הטיפים האלה ותגלו שאפשר לישון הרבה יותר טוב.

למידע נוסף על DREAM ON תוסף תזונה לשינה רציפה ורגועה - לחצי כאן >>