5 דרכים להעצים את הקולגן שלך באופן טבעי

5 דרכים להעצים את הקולגן שלך באופן טבעי


אם את מכורה ליופי ומבינה עניין בכל הקשור לטיפוח העור, אין צורך במילים נוספות בכל הקשור לקולגן ויתרונותיו למראה עור צעיר וזוהר.

אבל האם את יודעת שהגוף שלך מייצר קולגן באופן טבעי ואת פשוט יכולה לעזור לו לייצר כמות גדולה יותר, כי החל משנות העשרים שלנו הקולגן במגמת צניחה יחד עם הלחיים שלך, שלא נדבר על הקמטוטים שמתחילים לצוץ להם לאט לאט.

אם מאסת בתלות או שהבנת שהזרקות כואבות, יקרות, גורמות למראה לא טבעי וזה פשוט זה לא בשבילך, הגיע הזמן להכיר דרכים טבעיות חדשות.

מוכנה להטעין את העור שלך בקולגן? הנה כמה טיפים שווים מאיתנו שיגבירו את כמות הקולגן הנחשק ואיתו את הלחות, החיוניות והזוהר בעור שלך.


אימון פנים - עוצמה של קולגן לעור שלך.

תכירי את הטרנד הכי חם בסצינת הביוטי בעולם, והוא הולך ומתרבה כמו פטריות אחרי הגשם. אימוני הפנים ומסאג׳ים עוזרים להגביר את ייצור הקולגן באופן טבעי וזה בדיוק מה שאת רוצה והעור שלך צריך. אימוני הפנים משפרים ומזרזים את זרימת הדם בעור ובכך מעודדים את ייצור הקולגן.

מחקרים בינלאומים הדגימו שיפור משמעותי במראה העור לאחר 20 שבועות של אימוני פנים באופן קבוע, החל מהחזרת האלסטיות והברק לעור וטשטוש של סימני הגיל.

מה שהכי טוב בסיפור הזה הוא שאת יכולה לתרגל בעצמך בבית אימוני יוגה לפנים, מסאג׳ פנים ותרגילים בסיסיים שיחזקו את שרירי הפנים, יגבירו את ייצור הקולגן וישפרו את מראה העור שלך דרמטית.
אז מהיום כמו שאת דואגת לחזק ולאמן את הגוף שלך, תתחילי לאמן את הפנים שלך, התוצאות לגמרי יפתיעו אותך.


על דיאטה עשירה בקולגן שמעת?

חלבון הקולגן מופק מבקר, עוף ודגים ולכן הוא זמין לך אם תדעי איך לשלב אותו בתפריט מאוזן ובריא. בראש הטבלה נמצא מרק העצמות שהוא המזון העשיר ביותר ביותר בקולגן, שאת יכולה להכניס בקלות לתפריט שלך. אומנם הוא מצריך בישול ארוך מאוד אבל כמה כפות ביום משיקוי הקסמים הזה יעניק בוסט עצום של קולגן לגוף שלך.

כדאי גם לשלב בתפריט מזונות כמו חלבון ביצה, שהוא מקור מצוין ל-2 חומצות אמינו מתוך 4 המכילות קולגן.


תעמיסי פירות וירקות

אם את טבעונית או שפשוט פחות בענייו של מרק עצמות, את עדיין יכולה להאט את איבוד הקולגן בגוף עם רשימה ארוכה של מזונות מהטבע.

+ פירות יער ועלים ירוקים מכילים אנטי אוקסידנטים המצוינים להגנה על העור מרדיקלים חופשיים ובכך מסייעים לייצור קולגן.
+ פירות הדר ושום יכולים לעזור בתיקון קולגן פגום.
+ ירקות עשירים בליקופן כגון עגבניות, פלפלים אדומים וסלק מסייעים בהגנה מנזקי השמש המאיצה את התבגרות העור.


השתמשי בתכשירים קוסמטים המקדמים ייצור קולגן

זה כבר לא סוד שאם את רוצה להיות בטוחה שהגוף שלך מקבל בוסט רציני של קולגן, את צריכה להכניס קפסולות של קולגן לשגרת הטיפוח שלך.

נשים מבוגרות הבינו שלעולם לא מאוחר מדיי לשפר את מראה עור הפנים ונשים צעירות הפנימו שכדי למנוע את נזקי הגיל הן צריכות להתחיל לקחת קפסולות קולגן החל משנות העשרים. אם את כבר בדרך לחנות הטבע לרכוש תוסף תזונה קולגן, שימי לב לכמה דגשים שיסייעו לך לבחור את הקולגן הטוב והאיכותי ביותר עבורך.

+ מחקרים הראו כי קולגן המופק מדגים הוא היעיל ביותר, משום שחלבון הקולגן המופק מדגים מורכב מהחלקיקים הקטנים ביותר, דבר המשפר את הספיגה. זו הסיבה שתוסף קולגן המיוצר מדגים נספג פי 1.5 מאבקות אחרות.

+ קולגן טהור, המכיל לפחות 90% חלבון ושלא עורבב, יהיה בעל התוצאות האפקטיביות ביותר.קולגן שעבר תהליך הידרוליזה, נספג טוב יותר בגוף ובעל אפקט גדול יותר על מראה העור.

+ קולגן פפטידי – המולקולה הגדולה של חלבון הקולגן עוברת חיתוך למקטעים קצרים של שרשרת חומצות אמינו, הנקראים פפטידים. הפפטידים נספגים ישירות אל מערכת הדם.

+ קפסולות קולגן פפטידי, חומצה היאלורנית וויטמין C, הם שילוב מנצח לטיפול אנטי אייג׳ינג סופר אפקטיבי, המשיב לעור את הנפח, הגמישות והמראה הזוהר.